Heft Reng Site

  • Ana Sayfa
Herkes çok mu zeki ne?
deneme Duygular İnsana Dair

Herkes çok mu zeki ne?

H
Moon
Devamini oku →
Deve kuşları
deneme Duygular İnsana Dair Umut ve acının mücadelesi

Deve kuşları

H
Moon
Devamini oku →
← Daha eski

Heft Reng Site

Hayata Dair

Etiketler

Acı aile Anılar aşk Aşka Dair deneme Duygular düşünce Düz yazı edebiyat Hakikat hayata dair Hikaye İhtimal inanç insan İnsana Dair Kısa Yazılar Kitap incelenmesi Korku Özgürlük Sevgi Sizden Gelenler Suzan Suzi Şairden Şiirler şiir Tourette Sendromu Tüm Yazılar Umuda Dair Umut ve acının mücadelesi yaşam

Arsiv

Herkes çok mu zeki ne?

H
Heftreng
schedule5 xul
6510113840082359922
Herkes çok mu zeki ne?
https://bende-varim.blogspot.com/2021/08/herkes-cok-mu-zeki-ne.html
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj67DuTsWSgqyM51qrB5RPOXVn2pg9Oc9v7x6l40RmhUu61vpD5DQM2SMeKDcWgg9jjRqZG9MS8ssphkIgermNIUC55tNZC3kwHM2Kx692iKlsW3OX1IXGRThyphenhyphenDcnzxfPQERTuDSYL3523T/s0/unnamed.png
Moon


 İnsanlar 

ah o insanlar ne çok şey biliyorlar öyle 

Bana sende beyin yok diyen de var 

çok zekisin diyen de var 

çabalamadığımı sananlar da...

Araftayım 

mesela kimliğini evde unutmuş ardından da hafızanı kaybetmişsin gibi 

"kimim ben" "hangisiyim ben" 

Aslında haklılar yok bende beyin filan.

Hep paslanmış bana yenisi gerek

Örnekler vereceğim ardı sıra oradan oraya atlayıp bitireceğim yazımı bir anda 

öyleyimdir ben

dengesiz

İnsanlar bir anda bir noktaya dalar. Dalıyorsa vardır bir düşündüğü 

hatta "ne düşünüyorsun" deriz. 

Peki ben? Ben daldığımda? 

Hiçbir şey düşünmüyorum boş boş bakıyorum aynı noktaya

- "ne düşünüyorsun" derler

- "hiç"derim 

inanır mısın hiç afallamıyorlar. 

Alışkanlıklar bazen zor şey oluyor.

Alışılmış şeydir insanın düşünse de düşünmese de "hiç" demesi

Dedim ya öyle bir soru varsa o soruyu tetikleyen bir eylem gerekir. 

Peki benim için?

Ben ne düşünüyorum? 

Düşünüyorum da haberim mi yok? 

Kendimi aptal gibi hissediyorum. Kandırılmış, kaybolmuş, aciz bir aptal.



REKLAMLARkendiBloğum

Şîrove

0
chat_bubble_outline'+t('prof.noComments')+'
person
info yan
Bar dibe...

Nivîsên Pêşniyarkirî

Bar dibe...

Deve kuşları

H
Heftreng
schedule5 xul
3113162935739455780
Deve kuşları
https://bende-varim.blogspot.com/2021/08/deve-kuslar.html
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj67DuTsWSgqyM51qrB5RPOXVn2pg9Oc9v7x6l40RmhUu61vpD5DQM2SMeKDcWgg9jjRqZG9MS8ssphkIgermNIUC55tNZC3kwHM2Kx692iKlsW3OX1IXGRThyphenhyphenDcnzxfPQERTuDSYL3523T/s0/unnamed.png
Moon

 


Yüreğim ağırlaşır sıcak basar enseme 

"Neden?" düşer dilime. 

Nefesim daralır kulağım sağırlaşır dünyaya 

Bir şarkı duyuyorum yeterince sağır olmadığımı anlıyorum. 

"duy beni duy ne olur dön bana dön ne olur aşk dediğin elbet bir yol bulur" 

Eşlik ediyorum ellerimle 

yan masadan bakan abi "ne yaşıyor bu kız" bakışları atıyor. 

Bitişiğimde bir genç gülümsüyor "ayağınla ses yapma" 

Herkes gömmüş başını Deve kuşu misali 

Amaçları belli hayatın keskin kamçılarından kaçmak. 

Hepsi aynı hedefe mahkum "iyi bir meslek sahibi olmak" 

Oysa ben mutlu olmak istiyorum. Bu durum beni sıkıyor boğazımı düğümlüyor. 

Sahi mutluluk neydi? (bu bir sorudur) 

"Hem günahsız hem günahkarsın hayat gibi" 

Bu oyunu sevdiniz mi? 

Ben sevemedim. Sevmediğinden uzaklaşmak gerekmez mi ama nereye? 

Hem hayatın olmadığı bir yer var mıdır??


REKLAMLAR kendi bloğum


Şîrove

0
chat_bubble_outline'+t('prof.noComments')+'
person
info yan
Bar dibe...

Nivîsên Pêşniyarkirî

Bar dibe...

Herkes çok mu zeki ne?



 İnsanlar 

ah o insanlar ne çok şey biliyorlar öyle 

Bana sende beyin yok diyen de var 

çok zekisin diyen de var 

çabalamadığımı sananlar da...

Araftayım 

mesela kimliğini evde unutmuş ardından da hafızanı kaybetmişsin gibi 

"kimim ben" "hangisiyim ben" 

Aslında haklılar yok bende beyin filan.

Hep paslanmış bana yenisi gerek

Örnekler vereceğim ardı sıra oradan oraya atlayıp bitireceğim yazımı bir anda 

öyleyimdir ben

dengesiz

İnsanlar bir anda bir noktaya dalar. Dalıyorsa vardır bir düşündüğü 

hatta "ne düşünüyorsun" deriz. 

Peki ben? Ben daldığımda? 

Hiçbir şey düşünmüyorum boş boş bakıyorum aynı noktaya

- "ne düşünüyorsun" derler

- "hiç"derim 

inanır mısın hiç afallamıyorlar. 

Alışkanlıklar bazen zor şey oluyor.

Alışılmış şeydir insanın düşünse de düşünmese de "hiç" demesi

Dedim ya öyle bir soru varsa o soruyu tetikleyen bir eylem gerekir. 

Peki benim için?

Ben ne düşünüyorum? 

Düşünüyorum da haberim mi yok? 

Kendimi aptal gibi hissediyorum. Kandırılmış, kaybolmuş, aciz bir aptal.



REKLAMLARkendiBloğum

Deve kuşları

 


Yüreğim ağırlaşır sıcak basar enseme 

"Neden?" düşer dilime. 

Nefesim daralır kulağım sağırlaşır dünyaya 

Bir şarkı duyuyorum yeterince sağır olmadığımı anlıyorum. 

"duy beni duy ne olur dön bana dön ne olur aşk dediğin elbet bir yol bulur" 

Eşlik ediyorum ellerimle 

yan masadan bakan abi "ne yaşıyor bu kız" bakışları atıyor. 

Bitişiğimde bir genç gülümsüyor "ayağınla ses yapma" 

Herkes gömmüş başını Deve kuşu misali 

Amaçları belli hayatın keskin kamçılarından kaçmak. 

Hepsi aynı hedefe mahkum "iyi bir meslek sahibi olmak" 

Oysa ben mutlu olmak istiyorum. Bu durum beni sıkıyor boğazımı düğümlüyor. 

Sahi mutluluk neydi? (bu bir sorudur) 

"Hem günahsız hem günahkarsın hayat gibi" 

Bu oyunu sevdiniz mi? 

Ben sevemedim. Sevmediğinden uzaklaşmak gerekmez mi ama nereye? 

Hem hayatın olmadığı bir yer var mıdır??


REKLAMLAR kendi bloğum


© Heft Reng Site • Ana Sayfa • Powered by Blogger