Herkes çok mu zeki ne?

Herkes çok mu zeki ne?



 İnsanlar 

ah o insanlar ne çok şey biliyorlar öyle 

Bana sende beyin yok diyen de var 

çok zekisin diyen de var 

çabalamadığımı sananlar da...

Araftayım 

mesela kimliğini evde unutmuş ardından da hafızanı kaybetmişsin gibi 

"kimim ben" "hangisiyim ben" 

Aslında haklılar yok bende beyin filan.

Hep paslanmış bana yenisi gerek

Örnekler vereceğim ardı sıra oradan oraya atlayıp bitireceğim yazımı bir anda 

öyleyimdir ben

dengesiz

İnsanlar bir anda bir noktaya dalar. Dalıyorsa vardır bir düşündüğü 

hatta "ne düşünüyorsun" deriz. 

Peki ben? Ben daldığımda? 

Hiçbir şey düşünmüyorum boş boş bakıyorum aynı noktaya

- "ne düşünüyorsun" derler

- "hiç"derim 

inanır mısın hiç afallamıyorlar. 

Alışkanlıklar bazen zor şey oluyor.

Alışılmış şeydir insanın düşünse de düşünmese de "hiç" demesi

Dedim ya öyle bir soru varsa o soruyu tetikleyen bir eylem gerekir. 

Peki benim için?

Ben ne düşünüyorum? 

Düşünüyorum da haberim mi yok? 

Kendimi aptal gibi hissediyorum. Kandırılmış, kaybolmuş, aciz bir aptal.



REKLAMLARkendiBloğum

Yorumlar

Hayata Dair