Heft Reng Site

  • Ana Sayfa
Senin Adın Kavuşmak Olsun Sebahattin Abi
Şairden Şiirler Tüm Yazılar

Senin Adın Kavuşmak Olsun Sebahattin Abi

H
Heft Reng
Devamini oku →
Ahmed Arif Vay Kurban Hakan Eren Yorumuyla
Şairden Şiirler Tüm Yazılar Umuda Dair

Ahmed Arif Vay Kurban Hakan Eren Yorumuyla

H
Heft Reng
Devamini oku →
Farid Farjad Gittin Şiiri
Şairden Şiirler Tüm Yazılar

Farid Farjad Gittin Şiiri

H
Heft Reng
Devamini oku →
← Daha eski

Heft Reng Site

Hayata Dair

Etiketler

Acı aile Anılar aşk Aşka Dair deneme Duygular düşünce Düz yazı edebiyat Hakikat hayata dair Hikaye İhtimal inanç insan İnsana Dair Kısa Yazılar Kitap incelenmesi Korku Özgürlük Sevgi Sizden Gelenler Suzan Suzi Şairden Şiirler şiir Tourette Sendromu Tüm Yazılar Umuda Dair Umut ve acının mücadelesi yaşam

Arsiv

Senin Adın Kavuşmak Olsun Sebahattin Abi

H
Heftreng
schedule5 xul
4575103607566996865
Senin Adın Kavuşmak Olsun Sebahattin Abi
https://bende-varim.blogspot.com/2022/02/senin-adn-kavusmak-olsun-sebahattin-abi.html
https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEjudfi02hLnE755ymumcxN4C338FCCiKHgMoGRhFjNSfe171Re23oTZab3-Dgs7agoQngV9_9u6vzqiOYJHjwn_OV0OPG5HONBAWIvdlCj8fCpsHBoDF3OEPtUUnIK2Mid7zxzRUXz_nu3j1_V4uCYkao1bkn6avZtmXHmLGuY3tnSp_1wP37utJ7Du=w200-h200
Heft Reng


Tarifsiz bir sevdada kimliksiz bir sessizliktin
Haykırışlarla çağlarken yüreğim durgun limanımdın
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun

Fırtınalarda yolunu kaybeden gemi misali
Rotasız ve pusulasız kalmışken yüreğim
Ve hoyratça savrulurken bir limandan bir limana
Teslim olmuşken kaderine
Apansız sana rastladım o limanda
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun..

 

Bakmaya kıyamazken gözlerine
Tutmaya cesaret edemezken ellerini.
Ve bütün cümlelerin sustuğu o yerde
Sessiz bir haykırıştı yüreğim
Eşsiz bir mutluluktu yaşadığım
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun.


Son bahar yaprakları dökülürken içimden
Hazanı yasarken bahar kokulu sabahlar da
Yüreğim üşürdü gözlerimden sel olup akan yağmurda
Sırıl sıklam ıslanırken ruhum
Solmuştu bahçemde ki tüm güller
Sen o bahçemdeki açan tek güldün
Sen adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun.

Dağ çiçeğim yaban gülüm asi sevdam.
Saçının bir teline bir ömür adadığım
Gözündeki bir damla yaşına şehirleri yaktığım
İsyanım feryadım kavuşulmazım
Sen vazgeçemeyeceğim yasaklım
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Sen benim yanı başımdaki uzağım
Sen benim uzağımdaki en yakınım
Dokunmam yasak sevmem yasak
Sensiz bu hayatta yaşamak tuzak
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Sisli bir gecede ses olup da gel
Bir sonbahar gününde yağmur olup da gel
Soğuk bir kış gününde rüzgar olup da gel
Ilık bir yaz gecesinde düş olup da gel
sen bana yasaklarından sıyrılıp da gel
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Bir gün gelirde tutarsam ellerini
Bakarsam gözlerine sevgi dolu
Doğarsa sende yeniden bu beden
Ve o gün verirsem şayet son nefesimi
Ölmeden haykırmak isterim son bir kez
Sen adını koyamadığım
sen yaban gülüm sen dağ çiçeğim
sen ruhu revanım sen yaşama sevincim

yasaklım adı bende saklım
senin adın kavuşmak olsun
senin adın
senin adın seviyorum olsun
seviyorum olsun
seni seviyorum, seni seviyorum

Sebahattin Abi


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Takip Et

Şîrove

0
chat_bubble_outline'+t('prof.noComments')+'
person
info yan
Bar dibe...

Nivîsên Pêşniyarkirî

Bar dibe...

Ahmed Arif Vay Kurban Hakan Eren Yorumuyla

H
Heftreng
schedule5 xul
2764497229738868091
Ahmed Arif Vay Kurban Hakan Eren Yorumuyla
https://bende-varim.blogspot.com/2020/06/ahmed-arif-vay-kurban-hakan-eren.html
https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tzw9p-iY8acnLCsK5dUIhCiKbs-5Yab0lS9BAohXiq6S2uV1Io1Obf73K0wkwjB04HfNDC5_-tgg7f7B5Iy7CpVUmzicaGMXhkLGE
Heft Reng
Vay kurban
Dağlarının, dağlarının ardı
Nazlıdır
Uçurum kıyısında incecik bir yol
Gider dolana - dolana
Bir hastan vardır, umutsuz
Belki Ayşe, belki Elif
Endamı kuytuda başak
Memesinin, memesinin altında
Bir sancı
Bir hayın bıçak
Ölüm bu,
Fukara ölümü
Geldim, geliyorum demez
Ya bir kuşluk vakti, ya akşam üstü
Ya da seher, mahmurlukta
Bakarsın, olmuş olacak
Bir hastan vardı umutsuz
Hasreti uykularda
Hasreti soğuk sularda
Gayrı, iki korku çiçeğidir gözleri
İki mavi, kocaman korku çiçeği
Açar, derin kuyularda
Dağlarının, dağlarının ardı korkunçtur
Hiç akıl edip de düşünen var mı
Gün kimin hesabına tutar akşamı
Rahmetinden kim demlenir bulutun
Hayırlı evlat makina nasıl canavar kesilir
Kurdun, karıncanın rızkını veren
Toprak nasıl ayartılır
Yüz vermez topal öküze
Ve almaz koynuna kara sabanı
Sepetçioğlu'm kömür işçisidir
Mavzer değil, kürek tutar Urfalı Nazif
Mal, haraç - mezattır
Can, pazar - pazar
Kırmızı, ak ve esmer
Yumuşak ve sert buğdaları
Yaratan ellerin sahibidir bu
Kör boğaz, nafaka uğruna
Haldan düşmüş, tebdil gezer
Dağlarının, dağlarının ardı
Nasıl anlatsam
Ağaçsız, kuşsuz, gölgesiz
Çırılçıplak
Vay kurban
"Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda."
Yiğitlik, sen cehennem olsan da bile Fedayı kabul etmektir
Cennet yapabilmek için seni
Yoksul ve namuslu halka
Bu'dur ol hikayet
Ol kara sevda
Seni sevmek
Felsefedir kusursuz
İmandır, korkunç sabırlı
İp'in, kurşun'un rağmına
Yürür pervasız ve güzel
Sıradağları devirir
Akan suları çevirir
Alır yetimin hakkını
Buyurur, kitabınca
Gün ola, devran döne, umut yetişe
Dağlarının, dağlarının ardında
Değil öyle yoksulluklar, hasretler
Bir tek başak bile dargın kalmayacaktır
Bir tek zeytin dalı bile yalnız
Sıkıysa yağmasın yağmur
Sıkıysa uykudan uyanmasın dağ
Bu yürek, ne güne vurur
Kaçar damarlarından karanlık
Kaçar, bir daha dönemez
Sunar koynunda yatandan
Hem de mutlulukla sunar
Beynimizin ışığında yeraltı
Her mevsim daha genç, daha verimli
Sunar, pırıl - pırıl, sebil
Ömrünün en güzel aşk hasadını
Elimizin hünerinde yeryüzü
Dolu sofra, gülen anne, gülen çocuklar
Bir'e on, bir'e yüz'le akşama gebe
Şafakla doğan işgücü
Yalanım yok, sözüm erkek sözüdür
Ol kitapta böylece yazılıdır
Ol sevda, böyledir çünkü

Şiir Ahmed Arif Vay Kurban
Seslendiren Hakan Eren


Şîrove

0
chat_bubble_outline'+t('prof.noComments')+'
person
info yan
Bar dibe...

Nivîsên Pêşniyarkirî

Bar dibe...

Farid Farjad Gittin Şiiri

H
Heftreng
schedule5 xul
9023907759001983255
Farid Farjad Gittin Şiiri
https://bende-varim.blogspot.com/2019/12/farid-farjad-gittin-siiri.html
https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_sIvA1kCCbc__lSQtL9NhtqSecVq8jjCyiq3DDlzxYmQR57enEccXs3ojmytiV_hdeKxnymg7EoC-UlTz_vTDXKnjTGkAWJao8dew
Heft Reng

Gittin .....
gelmelerinde gizli gidişlerin
varmış aslında fark edememişim
uçsuz buçaksız sandıgımız bu yol
aslında dar bir sokaktan başka
birşey değilmiş.....
yan yana gelemeden,elinin sıcaklığı
yüreğime işlemeden,gözlerin maviliğinde
boğulmadan gittin...
ne çabuk yoruldun oysaki...
ben senin avuçunun
içindeki yollarda kayboldum.
kader çizgileri derlerdi,haklılarmış...
benim kaderim ellerinde
çiziliymiş...

sen en çıkmaz yolummuşsun meger.
ben seni bulmaya çalıştıkça
kaybetmişim.....

umarsız bir hastalık gibi yayılırken bedenime..
seni bir giz gibi susuşlarımda
saklamışım......

kelimler yardım etmediğinde
sana derdimi anlatmaya,bogazımdan bir düğüm
çıkarmışım...
sonra susamadım hiç.....

sensizlikle konuştum
ona dokundum.

yagmurlu günlerin ıslaklıgını
sensiz yaşadım...
hani haberin olursa diye
gözyaşlarımdan
sensiz bu kadar aciz olduğumu görme diye
hep yağmurlarda ağladım...

aslındda gözyaşlarımın
yanagımda yaptıgı yolu gör
istedim
o yoldan bi gün sende geç
istedim,
bir gün uyandığında sol yanın
yansın istedim.....

kilitler vurdum gel deyişlerime
paslı kaldım sensizlik sagınağından,
anlatamadım kimseler,sen
gitmeyenimdin.
bana benden çok yakın
bildiğim...

oysa sen gittin...
yokluğuna gebe her geceler her
güneş batışında senszilik dogurdu...
ben sensizlikten eksildim,yok
oldum günden güne...
herkesi sıgdırdığın kalbine bir
benlik yer açamadın sadece...

sen gittin...
ben yoklugumu varlığına
armagan ettim'
giderken bastıgın topraklara
gelişler ektim
tek mevsim yaşadım ayrılığı
HEP YAĞMUR HEP SONBAHAR...

SENSİZ CİNNETLER BİRİKTİRİP
YOKLUGUNUN YARATTIĞI KAOSLA SAVAŞTIM..
bir gün aralayacağını bilseydim
kapımı,bu savaşın kahramanı ben
çıkardım..
ama sen ...
ama sen gittin...

sen gidince bu şehir ,dar geldi
bana dünya,
misafir saydım kendime kendimi..

geç oldu artık..
bende kendimde çok duramadım
GİTTİM.....


Şîrove

0
chat_bubble_outline'+t('prof.noComments')+'
person
info yan
Bar dibe...

Nivîsên Pêşniyarkirî

Bar dibe...

Senin Adın Kavuşmak Olsun Sebahattin Abi



Tarifsiz bir sevdada kimliksiz bir sessizliktin
Haykırışlarla çağlarken yüreğim durgun limanımdın
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun

Fırtınalarda yolunu kaybeden gemi misali
Rotasız ve pusulasız kalmışken yüreğim
Ve hoyratça savrulurken bir limandan bir limana
Teslim olmuşken kaderine
Apansız sana rastladım o limanda
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun..

 

Bakmaya kıyamazken gözlerine
Tutmaya cesaret edemezken ellerini.
Ve bütün cümlelerin sustuğu o yerde
Sessiz bir haykırıştı yüreğim
Eşsiz bir mutluluktu yaşadığım
Sen benim adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun.


Son bahar yaprakları dökülürken içimden
Hazanı yasarken bahar kokulu sabahlar da
Yüreğim üşürdü gözlerimden sel olup akan yağmurda
Sırıl sıklam ıslanırken ruhum
Solmuştu bahçemde ki tüm güller
Sen o bahçemdeki açan tek güldün
Sen adını koyamadığımdın
Senin adın kavuşmak olsun.

Dağ çiçeğim yaban gülüm asi sevdam.
Saçının bir teline bir ömür adadığım
Gözündeki bir damla yaşına şehirleri yaktığım
İsyanım feryadım kavuşulmazım
Sen vazgeçemeyeceğim yasaklım
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Sen benim yanı başımdaki uzağım
Sen benim uzağımdaki en yakınım
Dokunmam yasak sevmem yasak
Sensiz bu hayatta yaşamak tuzak
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Sisli bir gecede ses olup da gel
Bir sonbahar gününde yağmur olup da gel
Soğuk bir kış gününde rüzgar olup da gel
Ilık bir yaz gecesinde düş olup da gel
sen bana yasaklarından sıyrılıp da gel
Sen adını koyamadığım
Senin adın kavuşmak olsun.

Bir gün gelirde tutarsam ellerini
Bakarsam gözlerine sevgi dolu
Doğarsa sende yeniden bu beden
Ve o gün verirsem şayet son nefesimi
Ölmeden haykırmak isterim son bir kez
Sen adını koyamadığım
sen yaban gülüm sen dağ çiçeğim
sen ruhu revanım sen yaşama sevincim

yasaklım adı bende saklım
senin adın kavuşmak olsun
senin adın
senin adın seviyorum olsun
seviyorum olsun
seni seviyorum, seni seviyorum

Sebahattin Abi


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Takip Et

Ahmed Arif Vay Kurban Hakan Eren Yorumuyla

Vay kurban
Dağlarının, dağlarının ardı
Nazlıdır
Uçurum kıyısında incecik bir yol
Gider dolana - dolana
Bir hastan vardır, umutsuz
Belki Ayşe, belki Elif
Endamı kuytuda başak
Memesinin, memesinin altında
Bir sancı
Bir hayın bıçak
Ölüm bu,
Fukara ölümü
Geldim, geliyorum demez
Ya bir kuşluk vakti, ya akşam üstü
Ya da seher, mahmurlukta
Bakarsın, olmuş olacak
Bir hastan vardı umutsuz
Hasreti uykularda
Hasreti soğuk sularda
Gayrı, iki korku çiçeğidir gözleri
İki mavi, kocaman korku çiçeği
Açar, derin kuyularda
Dağlarının, dağlarının ardı korkunçtur
Hiç akıl edip de düşünen var mı
Gün kimin hesabına tutar akşamı
Rahmetinden kim demlenir bulutun
Hayırlı evlat makina nasıl canavar kesilir
Kurdun, karıncanın rızkını veren
Toprak nasıl ayartılır
Yüz vermez topal öküze
Ve almaz koynuna kara sabanı
Sepetçioğlu'm kömür işçisidir
Mavzer değil, kürek tutar Urfalı Nazif
Mal, haraç - mezattır
Can, pazar - pazar
Kırmızı, ak ve esmer
Yumuşak ve sert buğdaları
Yaratan ellerin sahibidir bu
Kör boğaz, nafaka uğruna
Haldan düşmüş, tebdil gezer
Dağlarının, dağlarının ardı
Nasıl anlatsam
Ağaçsız, kuşsuz, gölgesiz
Çırılçıplak
Vay kurban
"Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda."
Yiğitlik, sen cehennem olsan da bile Fedayı kabul etmektir
Cennet yapabilmek için seni
Yoksul ve namuslu halka
Bu'dur ol hikayet
Ol kara sevda
Seni sevmek
Felsefedir kusursuz
İmandır, korkunç sabırlı
İp'in, kurşun'un rağmına
Yürür pervasız ve güzel
Sıradağları devirir
Akan suları çevirir
Alır yetimin hakkını
Buyurur, kitabınca
Gün ola, devran döne, umut yetişe
Dağlarının, dağlarının ardında
Değil öyle yoksulluklar, hasretler
Bir tek başak bile dargın kalmayacaktır
Bir tek zeytin dalı bile yalnız
Sıkıysa yağmasın yağmur
Sıkıysa uykudan uyanmasın dağ
Bu yürek, ne güne vurur
Kaçar damarlarından karanlık
Kaçar, bir daha dönemez
Sunar koynunda yatandan
Hem de mutlulukla sunar
Beynimizin ışığında yeraltı
Her mevsim daha genç, daha verimli
Sunar, pırıl - pırıl, sebil
Ömrünün en güzel aşk hasadını
Elimizin hünerinde yeryüzü
Dolu sofra, gülen anne, gülen çocuklar
Bir'e on, bir'e yüz'le akşama gebe
Şafakla doğan işgücü
Yalanım yok, sözüm erkek sözüdür
Ol kitapta böylece yazılıdır
Ol sevda, böyledir çünkü

Şiir Ahmed Arif Vay Kurban
Seslendiren Hakan Eren


Farid Farjad Gittin Şiiri


Gittin .....
gelmelerinde gizli gidişlerin
varmış aslında fark edememişim
uçsuz buçaksız sandıgımız bu yol
aslında dar bir sokaktan başka
birşey değilmiş.....
yan yana gelemeden,elinin sıcaklığı
yüreğime işlemeden,gözlerin maviliğinde
boğulmadan gittin...
ne çabuk yoruldun oysaki...
ben senin avuçunun
içindeki yollarda kayboldum.
kader çizgileri derlerdi,haklılarmış...
benim kaderim ellerinde
çiziliymiş...

sen en çıkmaz yolummuşsun meger.
ben seni bulmaya çalıştıkça
kaybetmişim.....

umarsız bir hastalık gibi yayılırken bedenime..
seni bir giz gibi susuşlarımda
saklamışım......

kelimler yardım etmediğinde
sana derdimi anlatmaya,bogazımdan bir düğüm
çıkarmışım...
sonra susamadım hiç.....

sensizlikle konuştum
ona dokundum.

yagmurlu günlerin ıslaklıgını
sensiz yaşadım...
hani haberin olursa diye
gözyaşlarımdan
sensiz bu kadar aciz olduğumu görme diye
hep yağmurlarda ağladım...

aslındda gözyaşlarımın
yanagımda yaptıgı yolu gör
istedim
o yoldan bi gün sende geç
istedim,
bir gün uyandığında sol yanın
yansın istedim.....

kilitler vurdum gel deyişlerime
paslı kaldım sensizlik sagınağından,
anlatamadım kimseler,sen
gitmeyenimdin.
bana benden çok yakın
bildiğim...

oysa sen gittin...
yokluğuna gebe her geceler her
güneş batışında senszilik dogurdu...
ben sensizlikten eksildim,yok
oldum günden güne...
herkesi sıgdırdığın kalbine bir
benlik yer açamadın sadece...

sen gittin...
ben yoklugumu varlığına
armagan ettim'
giderken bastıgın topraklara
gelişler ektim
tek mevsim yaşadım ayrılığı
HEP YAĞMUR HEP SONBAHAR...

SENSİZ CİNNETLER BİRİKTİRİP
YOKLUGUNUN YARATTIĞI KAOSLA SAVAŞTIM..
bir gün aralayacağını bilseydim
kapımı,bu savaşın kahramanı ben
çıkardım..
ama sen ...
ama sen gittin...

sen gidince bu şehir ,dar geldi
bana dünya,
misafir saydım kendime kendimi..

geç oldu artık..
bende kendimde çok duramadım
GİTTİM.....


© Heft Reng Site • Ana Sayfa • Powered by Blogger