Düşünce çöplüğüm
Oturmuşum
Masamda silgi artıkları
önümde defterim elimde kalemim.Yazıp çiziyorum işte
Amaç ne mi? İnan bilmiyorum
tek ihtiyacım nefes almak, nefes aldığımı anlamak.
YALAN!
Kaçıyorum ders çalışmaktan. Ağır bunalımdayım sanki dostum
Duyuyor musun sesiz çığlıklarımı?
Anlatamam nasıl acı verdiğini. Boğazım kanatıyor susmak.
Yalnızlığı haykırmak geliyor içimden;
ama kime?
Sahi nasıl haykırıyorduk? (cevap verin lütfen şuna)
İçim duman altında.
Yakıp vermişler sigarayı yüreğime.
Yazık nereden bilecek içine çekmeyi?
Kendisiyle söndürüyor her seferinde.
Sonra sar baştan yaksın sigarayı yoldan geçen herhangi biri.
Kulağımda bir şarkı "seni kendime sakladım"
Şarkılar da bi anlamsız geliyor bu aralar ama işte ruhu aç olunca insanın. Hele de bir kendisi yoksa başında. Böyle doyuruyor kendini yazık.
Neredeyim ben kaybettim kendimi?
Yüreğim bağımlı ruhum aç. Soruyorum neredeyim ben?
Biri bulsun beni.
*Hivi
Yorumlar